četrtek, 28. december 2023

Zaradi dobrobiti psa odmakni čustva

Poganjajo me čustva. 

Ja ja. Razumem. In se smehljam. Če me osebno poznaš, ali me že precej časa spremljaš, potem se pogosto zdi, da tale prva poved ne drži. 

Skozi življenje sem se izmojstrila čustva v globine shraniti, saj do čustvenih ljudi svet najbolj prijazen ni. 

Čustva je varneje skriti. Življenje manj boli. Dobiš možnost preživeti. 

Dejansko si nadéneš masko, ki skozi leta postane nepogrešljiv del tvoje osebnosti. 

Na tovrstne skrivalnice lastne esence nisem ponosna. Pretvarjanja se zavedam. Zavestno skrivam najbolj ranljive dele sebe. 

Je pa res, da je stoičnost in trdna postavljenost v mental pri oblikovanju kužkov odlično pomagalo. 

Predvsem pomaga na področju pasjega premagovanja nelagodja, strahov, fobij. Čustvena trdnost skrbnika je psu opora in pot do spoznanja, da On, Pes To Nekaj Za Življenje Dovolj Silovitega Ima. 

Pomeni, da zapis 'Zaradi Dobrobiti Psa Odmakni Čustva' bereš v smeri: Kadar se kuža boji potrebuje Mene, Skrbnika čustveno močnega ... 

... potrebuje moje razumevanje in hkrati trdnost pripeljati Psa Skozi Situacije Čustvene Bolečine ... 

... kajti Beg Ni Rešitev ... Soočenje Je Edina Pot Ozdravitve ... 

... zato te pes ne potrebuje objokanega in v vibracijah žalosti, obupa, strahu ... Ne ... 

... Tačko te potrebuje v energiji moči ... 

... spoznala sta se zato, da se naučiš in izmojstriš, kako znotraj sebe najti moč, ki kužata podpre in ga popelje v svetlejšo prihodnost ... 

... stori tako ... 

PS: seveda za dodatne nasvete, tehnike in procese učenja povprašaj za nasvet strokovnjaka za pasje vedenje 

Hvala, ker me Bereš. 

Alenka

razmišljanje skozi podcast epizodo

Zaradi dobrobiti psa odmakni čustva 





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kužatu vsiljena naglica življenja

od nekdaj z velikim zanimanjem spremljam energije okolij v katerih se znajdem ...  in nemogoče je spregledati, da je življenje zadnja leta n...